Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Oznacz wszystkie fora jako przeczytane Zobacz posty nieprzeczytane Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj
 
Krokmania - Gry Muzyczne Strona Główna » INNE GRY RHYTHM & ACTION » Dyskusje ogólne o grach Rhythm & Action » Pop'n Music skórka dla JzBMSPlayer
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
jamers  
Beginner



Województwo: Dolnośląskie
Posty: 1
Wysłany: 2013-02-20, 09:28   Pop'n Music skórka dla JzBMSPlayer

Hej,

mam dobrą wiadomość dla wszystkich, którym podobał się Pop'n Music Portable (1 i 2) i posiadają PSP z CFW albo z HLB albo z jakąkolwiek inna metodą ładowania homebrew. Otóż popełniłem skórkę Pop'n Music do JzBMSPlayer'a.
Sam JzBMSPlayer jest symulatorem Beatmanii ale przy pewnej dozie samozaparcia można zmusić go do czytania PMSów.

Skórka pasuje do wersji JzBMSPlayer 051222

Jak zainstalować:
1. Podmienić oryginalny plik PLAYER_DEF.zip wersją załączoną do ninejszego postu.
2. Uruchomić JzBMSPlayer na PSP, nacisnąć Start i w menu wybrać opcję SKIN. Nacisnąć przycisk trójkącik w celu odświeżenia dostępnych skórek. Przejść do sekcji dotyczącej 14 klawiszy (tak JzBMSPlayer rozpoznaje PMSy) i ustawić plik PLAYER_DEF14KEY_PNM.SKN. Podświetlić opcję set i nacisnąć przycisk kółko.
3. Znowu wywołać menu Playera (Start) i wybrać opcję KEYASSIGN. Ustawić sobie klawisze po swojemu korzystając z załączonego do tego postu mapowania pomiędzy klawiszami Beatmanii i Pop'n Music.

I już.

Dodatkowe uwagi:

- JzBMSPlayer nie czyta plików z rozszerzeniem .pms - należy zmienić je na .bms lub .bme.
- proponuję zmienić sposób oceniania na Hard - Easy i Normal są zdecydowanie zbyt liberalne :)
- Player ma limit około 20MB na wczytanie PMSa wraz z plikami dźwiękowymi. PMSy dostępne na sieci są z reguły większe. Dlatego ja konwertuję wszystkie wavy na: 16bit/mono/22kHz - daje to zadowalające rezultaty. Do konwersji (na Windowsie) używam sox i takiego pliku wsadowego o następującej zawartości:

Kod:

mkdir converted
for %%f in (*.wav) do sox %%f --bits 16 -c 1 -r 22k converted\%%f


Oczywiście w pliku .bat można zamieścić całą automatykę, czyli kasowanie starych wav, podgranie nowych, zmianę nazwy .bms na .pms i co tam kto jeszcze chce...

To tyle,
miłego grania!
 
 
john_reactor  
Heavy Stomper +



Województwo: Podlaskie
Pomógł: 61 razy
Posty: 2748
Wysłany: 2013-02-20, 12:46   

W takich chwilach żałuję że nie mam PSP :)
_________________
Nie prowadzę helpdesku na PW ani GG. Pytajcie/Szukajcie na forum. Od tego jest.
>> Twarde i Stalowe Maty Taneczne <<
My precious -> Mata Cold STEEL ^_^
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Krokmania - Gry Muzyczne Strona Główna » INNE GRY RHYTHM & ACTION » Dyskusje ogólne o grach Rhythm & Action » Pop'n Music skórka dla JzBMSPlayer

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Tworzenie stron WWW, fotografia, portfolio, webdesign Hosting ASP.net Buty Sportowe Honda CRX zdjęcia, wyścigi, samochody, motoryzacja